Γιατί είναι επικίνδυνοι και πιο ακριβοί.

Με πληροφορίες από το Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας (Υπουργείο Πολιτισμού) - Ο.Π.Ι.

Οι επικίνδυνοι. 

Ο χρήστης διατρέχει τον κίνδυνο και όχι ο πάροχος.

Ο κάθε χρήστης για την ασφάλειά του πρέπει να προσέξει αυτές τις εταιρίες ή τους φορείς που προσφέρουν μουσική έναντι συνδρομής με τους συνήθης χαρακτηρισμούς: «μουσική χωρίς δικαιώματα» «ελεύθερη μουσική», «μουσική που δεν έχει ανατεθεί η διαχείριση σε ΑΕΠΙ, GEA..» κλπ.

ΠΡΟΣΟΧΗ 1. Κάποιοι προτρέπουν τους χρήστες να καταθέσουν και υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με την οποία θα δηλώνουν αυτοί και όχι ο πάροχος της υπηρεσίας, ότι «…η μουσική που χρησιμοποιούν, δεν εκπροσωπείται από κανέναν Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης».

Γνωρίζει ο χρήστης που συμπληρώνει και καταθέτει την υπεύθυνη δήλωση στις αρχές, ότι όλο το ρεπερτόριο που του παρέχουν δεν εκπροσωπείτε από κάποιον ΟΣΔ ή ΑΟΔ? (βλ. δελτίο τύπου ΟΠΙ παρ. 4 & 5). Δείτε εδώ τι έπαθε χρήστης από άλλη εταιρία πάροχο μουσικής χωρίς δικαιώματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ 2, στην κατάληξη του δικτυακού τόπου απ’ όπου προέρχεται η μουσική υπηρεσία. Υπάρχουν εταιρίες που προσφέρουν μουσική μέσω διαδικτύου με country code top-level domain (ccTLD) (ISO 3166–1, alpha 2 ), χωρών όπου η νομοθεσία δεν είναι εναρμονισμένη με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή οδηγία, αλλά γενικότερα με το Ελληνικό δίκαιο. Εννοούμε την κατάληξη του domain name του παρόχου, όπως για παράδειγμα η κατάληξη .de υποδηλώνει Γερμανία, η κατάληξη .bd υποδηλώνει Μπαγλαντές, η κατάληξη .gr υποδηλώνει Ελλάδα. (Δείτε εδώ όλες τις καταλήξεις). Απευθυνθείτε κατευθείαν στον ΟΠΙ.

ΠΡΟΣΟΧΗ 3. Τα στικάκια USB που παρέχουν ορισμένοι, κρύβουν κινδύνους. Όσο παραμένει στα χέρια του χρήστη χωρίς καθημερινό update υπάρχει ο κίνδυνος ο δημιουργός ή ο καλλιτέχνης να περάσει τα δικαιώματά του για προστασία σε έναν από τους πιο πάνω οργανισμούς ΑΕΠΙ, GEA, «Αυτοδιαχείριση» και Grammo. Σε αυτή την περίπτωση αντιμετωπίζει ο χρήστης και όχι ο πάροχος, τις ποινές που προβλέπονται από τον 2121/93. Άλλωστε πολλοί λένε χωρίς δικαιώματα αόριστα, αλλά δεν αναφέρουν ποιοι είναι οι δημιουργοί, οι καλλιτέχνες και από ποια εταιρία γίνεται το ηχογράφημα, για να μπορεί ο χρήστης να το επιβεβαιώσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ 4. Κάποιοι πάλι διατείνονται ότι παρέχουν νομικές συμβουλές στους χρήστες, ενώ παρέχουν – πωλούν την μουσική υπηρεσία. Θα εμπιστευόσουν τον νομικό σύμβουλο της εταιρίας που σου παρέχει υπηρεσίες ή θα ρωτούσες τον δικό σου δικηγόρο? Εάν δεν διαθέτεις τα χρήματα, γιατί δεν ρωτάς τον ΟΠΙ εντελώς δωρεάν?

ΠΡΟΣΟΧΗ 5. Ζητήστε τιμολόγιο και ΟΧΙ αθεώρητη απόδειξη. Αφενός θα σας επιστρεφεί ο ΦΠΑ και θα περάσει στα έξοδά σας, αφετέρου το τιμολόγιο είναι επίσημο στοιχείο στο οποίο περιγράφεται αυτό που σας πουλούν ή σας παρέχουν.

ΠΡΟΣΟΧΗ 6. Ζητήστε «εκπροσωπούμενη» μουσική και ΟΧΙ «χωρίς δικαιώματα» 

Τι λέει ο ΟΠΙ:

«…Το κατά πόσο ένας καταστηματάρχης εκτελεί ή όχι εκπροσωπούμενο ρεπερτόριο είναι ζήτημα πραγματικό και δεν προκύπτει από την επίδειξη (μόνον) βεβαιώσεων ή άλλων εγγράφων από εταιρείες ή άλλους φορείς που παρέχουν μη εκπροσωπούμενο ρεπερτόριο.» (Δελτίο τύπου 12 Σεπτεμβρίου 2017)

Οι κίνδυνοι.

Πως πρέπει να προφυλαχτεί  η επιχείρηση  – χρήστης?

Εκτός των επικίνδυνων εταιριών ή φορέων πρέπει ο χρήστης πρέπει να προσέξει και αυτά που περιγράφονται παρακάτω.

Η ελεύθερη αναπαραγωγή κάποιου τραγουδιού μέσα από τηλεόραση, ραδιόφωνο ή το internet, δημιουργεί απαιτήσεις από όλους τους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης, καθώς αναπαράγονται προστατευόμενα έργα από τους. Η δε αποθηκευμένη μουσική σε Η/Υ ή σε usb χωρίς παραστατικά (τιμολόγια αγοράς – πειρατεία) επισύρει και επιπλέον διοικητικές ποινές και με αυτό ασχολείται ο ΟΣΔ που λέγεται Grammo.

Σε αυτή την περίπτωση οι οικονομικές απαιτήσεις είναι δυσβάστακτες  για το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων που δεν πωλούν μουσική όπως κάνουν τα club, τα κέντρα διασκέδασης κλπ. Τα δημοσιευμένα τιμολόγια και τις απαιτήσεις των ΟΣΔ θα τα βρείτε αναλυτικά εδώ.

Ο χρήστης συνήθως έχει την εσφαλμένη εντύπωση ότι δεν έχει περάσει η ΑΕΠΙ, ούτε ο GEA, η «Αυτοδιαχείριση», η Grammo, τα «Τηλεοπτικά Δικαιώματα»… άρα την έχει «γλυτώσει» τόσο καιρό.

Αρκεί ένας απλός έλεγχος της αστυνομίας και θα πρέπει ο χρήστης να αποδείξει, ότι η μουσική που έπαιζε την συγκεκριμένη στιγμή ότι δεν ανήκει σε κανέναν ΟΣΔ.

Η δημόσια εκτέλεση χωρίς την άδεια των ΟΣΔ αποτελεί ποινικό αδίκημα με βαρύτατες ποινές καθώς θεωρείται κλοπή. Θα ασκηθεί ποινική δίωξη εναντίον του, με πιθανότερο αποτέλεσμα την καταδίκη του.

Έτσι θα αναγκαστεί να επιβαρυνθεί με τα δικαστικά έξοδα, θα αναγκαστεί να ασκήσει έφεση κατά της ποινής (τουλάχιστον 1 χρόνο φυλάκιση και από 2.900  € ώς 15.000 € πρόστιμο)… και στο τέλος η υπόθεση θα περάσει στο αστικό μέρος, όπου οι απαιτήσεις των ΟΣΔ έχουν βάθος πενταετίας με τις νόμιμες επιβαρύνσεις. Αυτό που συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ο οικονομικός συμβιβασμός του χρήστη με τις απαιτήσεις των ΟΣΔ, ο οποίος μάλλον είναι η καλύτερη και οικονομικότερη λύση. Καλό είναι για όλα τα θέματα να συμβουλεύεστε μόνο τον δικό σας νομικό σύμβουλο.

Γιατί εμάς.

Για επιχειρήσεις που κάνουν χρήση μουσικής. 

Καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα και καταστήματα, γυμναστήρια, κομμωτήρια, supermarkets, ιατρικά κέντρα κλπ.

Είμαστε η οικονομικότερη λύση στην Ελλάδα.

To iplusradio αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες διαχείρισης μουσικού ρεπερτορίου (εκπροσωπούμενο ρεπερτόριο) στον κόσμο – την audiosparx – με συνεργάτες, όπως: Sony, CNN, Google, IBM. intercontinental, Pizza Hut, Κωτσόβολος, Nestle, McDonald’s και άλλους. Δείτε εδώ.

Το μουσικό ρεπερτόριο της ιστοσελίδας μας, αποτελείται από 

470.000+ τραγούδια, με 214+ playlists και συνεχώς ανανεώνεται.

Περισσότεροι από 558.000 χρήστες σε 60+ χώρες στον κόσμο.

Η μουσική μας δεν είναι χωρίς δικαιώματα, αλλά με ενσωματωμένα δικαιώματα.

Δεν εκπροσωπείται στην Ελλάδα από ΟΣΔ, αλλά από εμάς.

Στο ρεπερτόριό αυτό, αν και είναι εκπροσωπούμενο, δεν έχουν δικαίωμα να εγείρουν αξιώσεις η ΑΕΠΙ, η GEA, η «ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ» και η Grammo, διότι όσα καταστήματα είναι συνδρομητές μας, καθίστανται “direct licensing area” και εξαιρούνται της δικαιοδοσίας των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης

Το σημαντικό όμως είναι ότι είναι η μόνη εταιρία που έχει αναρτήσει όλους αυτούς που εκπροσωπεί και όχι μερικούς … που ακόμα και η ΑΕΠΙ, και οι υπόλοιποι δεν αναγράφουν αλλά απλώς περιγράφουν. Δείτε εδώ

Ενώ οι άλλες εταιρίες ή φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, έχουν μικρό ρεπερτόριο και επιτρέπουν την πρόσβαση στους χρήστες σε ένα πολύ μικρό δείγμα εάν δεν πληρώσουν, εμείς αφήνουμε ελεύθερη την πρόσβαση του χρήστη σε όλα τα τραγούδια για μία εβδομάδα, εντελώς δωρεάν και χωρίς παγίδες.

Οδηγίες για  την δωρεάν ενεργοποίηση. (με πολιτική απορρήτου)

Μπαίνοντας στο www.iplusradio.gr η υπηρεσία θα αναγνωρίσει αυτόματα την χώρα και θα γυρίσει αυτόματα σε λίγα δευτερόλεπτα στα Ελληνικά.

Ανοίξτε ένα λογαριασμό εντελώς δωρεάν και χωρίς καμία υποχρέωση και χωρίς παγίδες ακολουθώντας τη διαδρομή:

– ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ – εγγραφείτε εδώ.
– Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία με πραγματικά στοιχεία, χωρίς φόβο, καθώς ακολουθούμε την απαραίτητη πολιτική απορρήτου (δείτε εδώ).
– Η χρήση των πραγματικών στοιχείων απαιτείται καθώς σε αυτά τα στοιχεία θα εκδίδεται και το απαραίτητο για εσάς πιστοποιητικό με την απαλλαγή σας από την υποχρέωση αδειοδότησης από άλλους ΟΣΔ.
– Θα σας έρθει ένας 6ψήφιος κωδικός στο e-mail που έχετε δηλώσει.
– Πατήστε τον σύνδεσμο ενεργοποίησης που θα βρείτε επίσης στο e-mail σας.
– Ο 6ψήφιος κωδικός θα αποτελεί πλέον το όνομα χρήστη.
– Είστε πλέον έτοιμος να συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που εσείς επιλέξατε.

Συνδεθείτε τώρα – πατήστε εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες στο info@iplus.gr και στο τηλέφωνο 6939870025.

Δείτε ακόμα: 

iplusradio – ποιοι είμαστε & η νομική μας θέση

Γιατί εμάς και όχι τους άλλους. Τι ισχύει, οι νόμοι, οι κίνδυνοι και οι επικίνδυνοι

 

Με την δωρεάν υπηρεσία του iplusradio, έχετε την δυνατότητα να χειριστείτε από το τμήμα marketing ή από το pc σας, τα διαφημιστικά σποτ που θέλετε να ακουστούν, σε όποιο κατάστημα ή υποκατάστημα θέλετε, να τα προγραμματίσετε όποτε θέλετε, για όσες φορές θέλετε και να ακουστούν σε εκατοντάδες καταναλωτές που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στα καταστήματά σας, την στιγμή που εσείς αποφασίσατε.

Περάστε το δικό σας μήνυμα στους πελάτες σας. Προωθείστε, εντελώς ανέξοδα και εύκολα τα προϊόντα που θέλετε.

Πείτε στους προμηθευτές σας να διαφημιστούν μέσα από εσάς και κερδίστε χρήματα.

Μόνο με την προηγμένη υπηρεσία του iplusradio  μπορείς να ρυθμίσεις με ακρίβεια τον χρόνο που θα προβάλλονται τα προϊόντα που θέλεις στους χρήστες και στους καταναλωτές που χρησιμοποιούν την υπηρεσία μας.

Μπορείς πολύ εύκολα σε ένα account ή σε περισσότερα να προσθέσεις διαφημιστικά σποτ σε συγκεκριμένη ώρα και με όσες επαναλήψεις επιθυμείς.

Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί σε ένα ηχητικό online  μήνυμα που είναι ακριβώς προσαρμοσμένο για εκείνη τη στιγμή?

Ένα κρύο πρωινό για ένα ζεστό ρόφημα«Ζεστή και γλυκιά απόλαυση με μια white chocolate vanilla»

Σε ένα καυτό καλοκαιρινό μεσημέρι: «Γεύση και δροσιά με μία γρανίτα από λεμόνι με άρωμα δυόσμου. Ειδική προσφορά 50% τώρα!»

ή σε ένα συγκεκριμένο προϊόν: «Μόνο για σήμερα έκπτωση 10% σε όλα τα προϊόντα ζύμης».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here